maandag 18 november 2013

Gebeld met de bank!

Zojuist heb ik een belletje gedaan na de bank. Eigenlijk in het begin best wel spannend, maar tegelijkertijd ook best wel prettig. Aan de andere kant van de lijn zat een aardige, maar zakelijke vrouw die mij kon uitleggen wat de handelingen zijn om de lening in zijn geheel af te lossen.
Zij heeft mij een mailtje gestuurd met daarin het volledige bedrag wat ik in één keer ga aflossen om op die manier ook geen nieuw opgebouwde rente over te houden. Het bedrag is in totaal € 5380,57!!!

Het is een hoop geld en ik ben zeer blij met mijn vriendin dat zij dit voor mij wil voorschieten! Momenteel ben ik ook bezig met het maken van een bestandje waarin staat dat zij mij dit bedrag geeft, maar dat het volledig terug gestort zal moeten worden door mij zelf.
Zoals in de vorige blog al vermeld, scheelt dit een enorm hoop geld! Alleen de rentes al zijn ruim € 400,00 per jaar!

Dus daar gaat die dan... zo meteen het geld overmaken en dan hard gaan aflossen!! :)

Tot de volgende blog maar weer.

Groetjes van Snipje.

1 opmerking:

  1. Ik wil Lapo Micro Finance bedanken voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo en laat je niet misleiden. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen