donderdag 7 november 2013

Binnenkort de cijfers
Helaas heb ik het op dit moment zo druk met het werk dat ik nog geen tijd heb gehad om de daadwerkelijke cijfers uit te zoeken, zoals de hoogte van het bedrag, maar ook het rente-percentage.
Hopelijk heb ik dit morgen of anders in de loop van de week online staan en zal ik mijn blog ook zo inrichten dat ik de cijfers in een sidebar heb staan. Het leuke hiervan is dat het meetbaar wordt voor bezoekers, maar uiteraard ook voor mijzelf! Het voelt erg goed om hier nu al mee bezig te zijn en om te beginnen! Sta wat dat betreft echt te popelen!

Eén kleine tegenvaller is vandaag. De auto is naar de garage en de kosten zullen zo ongeveer 700 euro gaan bedragen. Het is niet anders en hij zal toch weer gerepareerd moeten worden. Deze kosten betalen we en daarna hopen we dat we een dikke streep onder alles kunnen zetten en dat ik mij kan gaan richten op de toekomstige groene cijfers!

Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten