maandag 17 maart 2014

Wat doe jij vandaag?

Vandaag ga ik het rustig aan. Nou ja, rustig... ik ga wel veel dingen doen (lees regelen), maar het wordt veel binnen zitten. Voor de bruiloft moet nou eenmaal nog veel geregeld worden en daarnaast ligt er nog wat administratie te wachten. Afgelopen vrijdag ook al druk bezig geweest met de aangifte en hopelijk kan die vandaag of morgen de deur uit!

Vind het altijd heerlijk als alle administratie en regeldingetjes gedaan zijn. De papieren in de juiste mappen en overzicht creƫren. Voelt altijd heel opgeruimd en overzichtelijk!

Daarnaast staan hier nog wat spulletjes in de kamer die nog op Marktplaats gezet moeten worden. Ook dat is weer een leuk voor de aflossing van de schuld. Alle beetjes blijven helpen. 




Zo'n maandag voelt altijd wel lekker. Alsof je na het weekend weer een nieuwe start maakt! Nieuwe kansen, nieuwe rondes. (of was het nou andersom;-)  ). Wat doe jij meestal op de maandag??


Fijne maandag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Werken! En balen dat het weekend om is ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je op mijn blog genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, omdat ik je blog erg waardeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee!! Sorry, heb het zo druk gehad de laatste maand, waardoor ik niet aan het bloggen met toegekomen. Komende weken zal dat ook nog het geval zijn, maar ik hoop rond half juni weer wat meer online te kunnen zijn.
    Bedankt voor de nominatie! Wat leuk om te lezen dat je mijn blog zo kan waarderen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen