woensdag 7 mei 2014

Druk, maar goed!

Alweer een tijd geleden dat ik hier weer wat geplaatst heb. De tijd gaat ook zo snel. Wel dat ik zo af en toe nog even spiek om mijn blog en/of er nog reacties zijn gekomen, maar het kwam er niet van.

Over ruim 2 weken ga ik dus trouwen! Dit kost zoveel voorbereidingstijd dat het momenteel erg lastig te combineren is met het onderhouden van mijn blog en andere online activiteiten. Na de reis ga ik ook nog een aantal weken op huwelijksreis, dus ik denk dat ik pas na half juni weer meer online zal zijn. En dat ik dus ook meer aandacht kan geven aan deze blog en mijn aflossing.

Over mijn aflossing gesproken... ook dat ligt een klein beetje stil. Niet zo erg, maar goed... daar schuilt natuurlijk het gevaar in. Dus vandaar dat ik ook graag deze blog weer wil onderhouden ter motivatie voor mijzelf.

Vandaag dus nog een 100 euro afgelost aan mijn vriendin. En volgens mijn berekeningen moet er deze maand nog wel 25 euro bij kunnen. Mijn laatste contributie voor sporten is namelijk betaald en dat begint pas weer in september. Een paar maand geen contributie, dus ideaal om wat extra af te lossen.

Verder gaat het hier mooi. Druk bezig met de voorbereidingen en veel genoten van het mooie weer. Tevens ben ik nog druk met mijn studie en zo komen we de weken/maanden  mooi door.

Mijn doel is om wat vaker deze blog te onderhouden, maar tot half juni zal het dus beperkt zijn. Ik hoop deze komende weken anders namelijk nog wel iets te kunnen plaatsen, maar dat zie je dan vanzelf wel. :)

Groetjes Snipje!

4 opmerkingen:

  1. Alvast een mooie bruiloft gewenst en een schitterende huwelijksreis. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag,

    Ik ben een overzicht aan het maken van blogs omtrent schuldenproblematiek en hoe daar mee om te gaan. Is het oke als ik een linkje plaats naar je website op mijn website www.loonbeslag.nl ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen
  4. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK, BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello,I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Consider all your financial problems tackled and solved ASAP. Share this to help a soul right now THANKS.

    BeantwoordenVerwijderen