vrijdag 24 januari 2014

Kleine verkopen op Marktplaats

Op zolder kwam ik nog oude spulletjes tegen van erg lang geleden. Een leuk idee dus om op marktplaats te zetten en te kijken wat er gebeurt!

Twee oude mobiele telefoons uit de prehistorie zijn verkocht (onder voorbehoud). Eentje voor een 10 euro en de ander voor 13,25 euro. Het geld moet nog komen en ik moet het nog versturen, maar het verraste mij enorm dat er nog mensen zijn die hier belangstelling bij hebben. Erg leuk om ze er blij mee te maken. Het risico is anders namelijk groot dat het over 5 jaren nog op zolder ligt. Maar  nu is het nog een paar tientjes waard en ben ik weer een stapje verder bij mijn aflossing!

Ook heb ik mijn postzegelverzameling online gezet. Een verzameling van wel 20 jaar geleden! Ook dit ligt dus al ruim 15 tot 20 jaar op zolder en er gebeurt niets mee. Ook wordt het nog niet echt veel meer waard ten opzichte van een aantal jaren geleden. Dus weg ermee! Momenteel kruipt het bod al mooi richting de 50 euro!

Mocht allemaal doorgaan, dan kan ik straks toch weer zo'n 75 euro aflossen! Zo zetten we mooi door en komt vanzelf de 0-lijn in zicht!

3 opmerkingen:

  1. Ha! Zo zie je wat "oude zooi" nog oplevert! En iedere euro is er 1 zeg ik maar! Weggegooid of naar de kringloop gebracht is het zo, maar ik probeer ook alles (nou ja, bijna alles ;-) ) eerst te verkopen op marktplaats! Je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha... dank je wel! Tja, je probeert wat om extra in te kunnen lossen. Mijn vriendin vindt Marktplaats een hele goede optie, maar ze houdt er niet van om dingen erop te plaatsen. Dus haar oude mobieltjes e.d. zet ik er dan op en mag ik gebruiken op haar aflossing. Ideaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, da's helemaal super natuurlijk! Nou het is je gegund hoor!

      Verwijderen